Náprava chyb pomocí SEO

Náprava chyb pomocí SEO

Když jednoho dne zjistíte, že se vám snížil počet návštěv, ještě to asi necháte tak, protože to se prostě stává. Druhý den se to však opakuje, třetí den totéž, a tak to pokračuj dál a dál. Tu je třeba zpozornět a uvědomit si, že se asi něco děje a někde se stala chybka. Tu pak najdete v tom, že se váš web nezobrazuje na přední pozici vyhledávání, ale někde vzadu, kde už chodí lidé více méně náhodou. Co s tím?

Náprava je poměrně jednoduchá. Je třeba upravit SEO, tedy znovu optimalizovat web.

Práce s PC

Pokud si to umíte dělat sami, hluboká poklona. Pokud ne, je nutno si najmout SEO konzultanta. Ten je k mání na internetu kdekoli a vy si jen dávejte pozor, abyste si najali skutečného odborníka a nejen toho, co se za něj pouze vydává.

Tento odborník moc dobře ví, co je to SEO analýza a také s ní začne svou činnost. Bez ní to prostě nejde. Chcete-li cokoli napravit, musíte nejprve odhalit chyby, a to se zde v našem případě docílí právě SEO analýzou.

Po odhalení začne náprava samotná. My se však podíváme na analýzu jako takovou. Copak to asi obnáší? Samozřejmě nelze vypsat naprosto všechny aspekty, a tak jsem namátkou vybral jen několik prvků.

SEO analýza

Analýza zjistí aktuální pozici našich stránek ve fulltextových vyhledávačích. Zhodnotí klíčová slova, zkontroluje přístupnost stránek pro roboty vyhledávačů a také on page faktory. Také lze analýzou zjistit, zda má váš web dostatečné množství odkazů z jiných stránek. Prostě je toho strašně hodně. Odborník ví, co má dělat a také jak případné chyby napravit. Výsledek je pak zcela jasný. Během několika dní se váš web opět dostane tam kam patří a kde byl předtím. Proto jej uvidí více lidí a také více lidí na něj po vyhledání klikne. Čímž se logicky zvyšuje šance na to, že také na vašem webu nakoupí zboží, které hledal a nepůjde totéž hledat ještě někam jinam.

Back to Top